اچ.اس.یی حلقه اتصال محیط زیست به صنعت نفت است

اچ.اس.یی به عنوان حلقه اتصال محیط زیست به صنعت نفت است و هر زمانی نیز که این حلقه محکم عمل کرده نتایج خوبی در حفاظت از محیط زیست ایجاد شده است.

به گزارش شانا، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در همایش مدیران کل حفاظت محیط زیست کشور در اهواز درخصوص برنامه‌های کاری حوزه متبوع خود گفت: ما بر همکاری بین دستگاهها تاکید داریم و برای اجرای اهداف سازمانی در حوزه‌های مختلف نیازمند مشارکت همه بخشها به ویژه جوامع محلی، سازمانهای مردم نهاد فعال، خصوصا سازمانهایی که دارای تعداد نیروهای فراوان در عرصه محیط زیست و انگیزه و ایده‌های علمی بروز باشند، هستیم.

سعید متصدی افزود: دفتر معاونت محیط زیست انسانی در تلاش است تا از تمام ظرفیتهای ذینفعان عرصه‌های محیط زیست مانند مجلس و قوه قضایی به دولت، بخشهای صنعتی و فنی نفت نیز در زمینه احیا و حفاظت از محیط زیست بهرمند شود، از این رو باید به گونه‌ای عمل کرد که اهمیت محیط زیست و ضرورت حفظ آن برای تمام ذینفعان تعیین شود تا خود آنها مدافع محیط زیست باشند.

وی همچنین در جمع مدیران اچ.اس.یی، وزارت نفت از این ارگان به عنوان حلقه اتصال محیط زیست به صنعت نفت یاد کرد و گفت: هر وقت این حلقه محکم عمل کرده نتایج خوبی در حفاظت از محیط زیست ایجاد شده است.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست از مدیران نفتی خواست تا برنامه‌های توسعه خود را در استانهای نفتی در اختیار مدیران محیط استانها قراداده تا ضمن نظارت بر این برنامه‌ها، از تخریب و آسیب به محیط زیست جلوگیری شود.

متصدی، در خصوص نشست سالیانه سازمان افزود: معاونت محیط زیست انسانی در برنامه سالیانه خود شیوه جدید ایجاد کرده و برای این منظور امسال از مسئولان صنعت نفت خواسته شده تا ضمن حضور در این جلسه برنامه‌هایی را در زمینه‌های مختلف حفاظت از محیط زیست ارائه دهند.




کد خبر 236223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =