منصوریان: دست العین را خالی نگه می داریم

نفت تهران در دومین دیدارش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا در تهران میزبان العین امارات است، علیرضا منصوریان سرمربی نفتی ها وعده پیروزی داده ودر عین حال از هواداران سرخابی های پایتخت در خواست حمایت دارد.

 به گزارش شانا، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل العین امارات گفت: مقابل پاختاکورخوب بودیم اما اشکالاتی از لحاظ فنی داشتیم که سعی کردیم آن را برطرف کنیم. بازی با پاختاکور بسیار خوب بود. بعد از 21 بازی نباختن در خارج از کشور باختیم و باید بگوییم که بازی 95 دقیقه است.

وی در ادامه درباره وضع تیمش گفت : از لحاظ بدنی آماده هستیم و می‌دانیم چه چیزی از بازی فردا می‌خواهیم 20 روز است که روی این تیم کار کرده ایم پیش‌بینی می‌کردیم که در صورت صعود از گروهمان به العین می‌خوریم.

منصوریان سپس به حضورمقامات باشگاه العین واماراتی اشاره می کند و می گوید: خوشحالم شیخ محمد بن زاید یکی از مسئولان بلندپایه امارات به ایران آمده ،حتما بازی سنگینی است که او برای دادن روحیه به تیم آمده ، به هرحال به او خوشامد می‌گویم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره شناخت خود ازالعین گفت: العین تیم خوبی است و خوشحالم که هر سه برادر عبدالرحمان به تهران آمدند،من به آنها خوشامد می‌گویم و آنها باید خودشان را آماده رقابتی سخت با هافبکهای ما کنند زیرا علاوه بر یک بازی شیک برای هواداران در پایان 3 امتیاز را هم می خواهیم. ما یک کادر فنی 10 نفره‌ داریم که همگی با هم نشسته ایم و برای بازی با العین برنامه‌ریزی کردیم و خوشبختانه در طول این هفته توانستیم بازیکنان را  توجیه کنیم که چه می خواهیم ، برای همین فردا ما به هر شکلی که شده العین را دست خالی به امارات برمی گردانیم.

منصوریان در مورد این که به نظرمی رسد نفت در لیگ آسیا تیم بی‌تجربه‌ای است، اظهار داشت: میانگین سنی بازیکنان ما 24.6 سال است و طبیعتا تیم کم‌تجربه‌ای هستیم چون جوانترین بازیکن ما 18 سال و بزرگترین بازیکن ما هم 31 ساله است اما تعداد بازیهایی که در لیگ انجام داده‌ایم و همچنین بازی با الجیش و پاختاکور برای ما پیش‌درآمدی شده تا درسهای زیادی بگیریم زیرا بازی با پاختاکور به ما نشان داد که امکان دارد حریف دو توپ روی دروازه ما بیاورد و دو گل بزند اما در لیگ برتر امکان دارد تیمی 10 توپ روی دروازه ما بیاورد و یک گل هم نزند و ما باید از این مسائل درس بگیریم.

علیرضا منصوریان درباره حضور هواداران در بازی نخست نفت تهران مقابل الجیش قطرو نیز حضور در این بازی گفت: من از هواداران تشکر می‌کنم که نگذاشتند فشاری به ما وارد شود و من از هواداران استقلال که عاشق‌شان هستم تا پرسپولیس و حتی هواداران آذری‌ تشکر می‌کنم و می‌خواهم که از ما حمایت کنند حتی باشگاههایی که برای بازی با الجیش بیانیه صادر کردند و همچنین از ستاره‌هایی که به استادیوم آمدند و از ما حمایت کردند و من هم دست آنها را می بوسم که ما را تنها نگذاشتند و امیدوارم برای بازی فردا مقابل العین که یک بازی فرا باشگاهی است و من به آن نگاه ملی دارم، تیم نفت را حمایت کنند.

 

کد خبر 236283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =