مشترکان دارای مولد برق سوخت یارانه ای می گیرند

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان تهران گفت: مشترکان دارای مولدهای برق اضطراری از سوخت یارانه ای برخوردار خواهند شد.

به گزارش شانا، بهنام بیات  اظهار کرد: سهمیه سوخت مورد نیاز موتورهای مولد برق مشترکان با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان تهران افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد تعدادی از مشترکان دیماندی دارای موتورهای مولد برق اضطراری کوچک و بزرگ بوده که می توانند در زمانهای پیک بار وارد شبکه شده و بخشی از بار مورد نیاز شبکه را تامین و از خاموشی های احتمالی جلوگیری کنند.

بیات ادامه داد: استفاده از توان این مشترکان نیازمند ارتباط مناسب با آنان و در نظر گرفتن تسهیلات لازم از جمله سوخت بود که بر همین اساس جلسه ای با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران برگزارشد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان تهران گفت: در این جلسه مقرر شد فهرست مشترکان در ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده به شرکت پخش فرآورده های نفتی ارسال تا پس ازمشخص شدن میزان سهمیه مورد نیاز، دراختیار مشترکین مورد نظر قرار گیرد.

وی افزود: با هدف کمک به صنایع کوچک و تشویق آنها به سرمایه گذاری در مولدهای اضطراری، سوخت یارانه ای نیز بعد از تایید شرکت توزیع برق استان تهران به این صنایع تعلق خواهد گرفت.

بیات افزایش رضایت مندی مشترکین در خصوص تامین سوخت و جلوگیری از خاموشی های احتمالی را مهمترین هدف دانست و تاکید کرد: ایجاد انگیزه برای متقاضیان جدید به منظور سرمایه گذاری در مولدهای اضطراری اهداف دیگر این قدام است.

کد خبر 236299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =