افتتاح خط تولید بردهای الکترونیکی سیستم اتوماسیون صنعتی

خط تولید بردهای الکترونیکی سیستم اتوماسیون صنعتی و کنترل فرایند مپنا با حضور معاون اول رئیس جمهوری، به بهره برداری رسید.

به گزارش شانا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، امروز (سه‌شنبه 12 اسفند ماه) با حضور در شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، از خط تولید بردهای الکترونیکی سیستم اتوماسیون صنعتی و کنترل فرآیند مپنا بهره برداری کرد.

وی همچنین به همراه وزیر نیرو و وزیر صنعت، معدن و تجارت از سالن تولید بردهای الکترونیکی smt و اتاق تمیز بازدید کرد و در جریان ظرفیتهای این مجموعه قرار گرفت.

اتاق تمیز شرکت مکو و خط تولید بردهای smt قابلیت مونتاژ بردهای دقیق در کاربردهای حساس و کلاس صنعتی در حوزه نیروگاهی، ریلی و نفت و گاز را دارد.

این مجموعه توسط فیلترهای هپا از ورود هرگونه گرد و غبار به محیط جلوگیری کرده و در فضای کنترل شده از نظر رطوبت و حرارت، بردهای الکترونیکی لازم را توسط خطوط تمام اتوماتیک تحت استانداردهای صنعتی تولید می‌کند، با ایجاد این مجموعه، شرکت مکو به تولید کنندگان تجهیزات و بردهای الکترونیکی نیروگاهی، ریلی و نفت و گاز تبدیل شده است.

شایان ذکر است، معاون اول رئیس جمهوری، سپس سامانه اتوماسیون صنعتی و کنترل فرایند مپنا در این شرکت را رونمایی و از بخشهای مختلف آن بازدید کرد.

این سیستم کاملا بومی و مبتنی بر استانداردهای جهانی است که قابلیت استفاده برای سیستمهای مانیتورینگ را داشته و دارای محصول اختصاصی در تمام سطوح سیستمهای کنترل گسترده است.

 

کد خبر 236345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =