تحویل 1.5 میلیارد مترمکعب گاز به نیروگاههای کرمان

شرکت گاز استان کرمان در 11 ماه امسال یک میلیارد و 571 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاههای سطح استان تحویل داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این شرکت از ابتدای فعالیت خود تاکنون به بیش از 38 شهر و 571 روستا گازرسانی کرده است.

محمدعلی ودیعتی، با اشاره به قرارگیری چهار درصد جمعیت کل کشور در استان کرمان، گفت: شهرهای بم، کهلوج، گلزار، راین و گلباف از جمله شهرهایی هستند که عملیات گازرسانی به آنها در دست اجراست.

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، بیش از 35 هزار مشترک جدید به تعداد مشترکان شرکت گاز استان کرمان افزوده شده است.

ودیعتی میزان نصب انشعاب طی مدت یاد شده را بیش از 17 هزار مورد عنوان کرد و ادامه داد‌: ساخت 422 کیلومتر شبکه گذاری و نزدیک به 77 کیلومتر خط انتقال گاز از دیگر فعالیتهای این شرکت در 11 ماه امسال بوده است.

به گفته وی، میانگین مصرف روزانه در 11 ماه سال 93 به بیش از 11 میلیون مترمکعب رسید که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

ودیعتی یادآور شد: از این مقدار، حدود 780 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و تجاری، بیش از یک میلیارد و 571 میلیون مترمکعب در نیروگاههای کرمان و 120 میلیون مترمکعب نیز در بخش سی ان جی استان مصرف شده است.

وی یادآور شد: شرکت گاز استان کرمان که فعالیت خود را از سال 72 آغاز کرده است تاکنون 473 هزار مشترک در بخش خانگی، 556 مشترک در بخش صنعتی و تعداد 73 جایگاه سی ان جی را تحت پوشش دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تاکید کرد: هم اکنون بیش از 50 درصد جمعیت شهری و نزدیک به 40 درصد جمعیت روستایی استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.


کد خبر 236349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =