مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تا سال 2040 میلادی همچنان 51 درصد سوخت های جهان از سوخت فسیلی و هفت درصد آن از انرژی هسته ای تامین خواهد شد.

به گزارش گروه تلکس شانا به نقل از ایرنا، سید اسدالله احمدی نژاد روز سه شنبه در همایش و کارگاه آموزشی مدیریت بهره وری انرژی در صنعت طیور (ECOPEX) در سالن همایش های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی قم با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف افزود: متاسفانه در شدت مصرف انرژی در دنیا اول هستیم.

وی اظهار کرد: ضمن انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی باید زیرساختها، فناوری ها و قوانین مورد نیاز را نیز در این زمینه فراهم کنیم.

عضو انجمن انرژی جهان با بیان اینکه بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه در صنعت مرغداری کشور به الزامات قانونی نیاز دارد، اعلام کرد: در سال 1392 حدود یک میلیارد لیتر فرآورده های نفتی که بیشتر آن گازوییل بوده به 11 هزار مرغداری در کشور داده شده است.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران؛ مدیریت قیمت، فرهنگ سازی، فناوری و قوانین و ساختار را از راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در کشور برشمرد.

در همایش یک روزه و کارگاه آموزشی مدیریت بهره وری انرژی در صنعت طیور (ECOPEX) نزدیک به 500 نفر از تولیدکنندگان صنعت طیور استانهای قم، مرکزی، سمنان، اصفهان و تهران شرکت داشتند که در پایان این همایش از 9 نفر از تولیدکنندگان برتر استان قم در صنعت طیور تقدیر شد.

در حاشیه این همایش نمایشگاهی از تجهیزات و دستگاه های مرتبط با صنعت طیور با حضور نزدیک به 10 غرفه که محصول هایی را از کشورهای ایران، ترکیه، ایتالیا و روسیه به نمایش گذاشته بودند، برپا شد.

این همایش با همکاری سازمان جهاد کشاورزی قم، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، شرکت گاز، سازمان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان توسعه تعاون روستایی، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی قم، اتحادیه مرغداران استان قم و گروه ایران زمین برگزار شد.

کد خبر 236450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =