تمرین مقابله با حوادث غیرمترقبه در تاسیسات نفتی نظامیه اهواز برگزار شد

تمرین مقابله با شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه در تاسیسات نفتی نظامیه در اهواز با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز هدف از اجرای این مانور را ایجاد آمادگی کارکنان در برابر حوادث غیرقابل پیش بینی و هماهنگی بیشتر در سازمانهای امداد و نجات استان عنوان کرد.

عبدالصاحب شمخانی اظهار کرد: در این تمرین که با حضور رئیس مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب و کارشناسان نفتی برگزار شد نیروهای امدادرسان انسجام و هماهنگی خود را در نجات و درمان مجروحان به نمایش گذاشتند.

وی ایجاد آمادگی برای  مقابله با حوادث و بلایای طبیعی، انجام برنامه های عملیاتی، استفاده از تجهیزات، بررسی پیامدهای وقوع حوادث در تاسیسات، آشنایی کارگروههای امداد و نجات ستاد مدیریت بحران با حوادث تاسیسات نفتی و شناسایی نقاط آسیب پذیر و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود درحوادث احتمالی را از اهداف برگزاری این تمرین برشمرد.

شمخانی با خوب ارزیابی کردن تمرین واکنش در شرایط اضطراری در برابر حوادث غیرمترقبه از همه عوامل اجرایی این تمرین قدردانی کرد.

تاسیسات نفتی نظامیه با بیش از 600 میلیون لیتر ظرفیت ذخیره سازی فرآورده های نفتی یکی از بزرگترین انبارهای ذخیره سوخت در کشور است.

فرآورده های نفتی تولیدی در پالایشگاه نفت آبادان پس از انتقال به انبار ذخیره سازی نظامیه از طریق خط لوله و ناوگان حمل و نقل سوخت به نقاط مختلف ارسال می شود.

کد خبر 236486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =