چهاردهمین دوره مسابقات سراسری گلف کشور در مسجد سلیمان آغاز شد

چهاردهمین مسابقات سراسری گلف کشور (یادواره مرحوم شهباز حسین پور) با حضور 17 تیم از هفت استان روز پنجشنبه (14 اسفندماه ) در باشگاه گلف مسجد سلیمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، رئیس کمیته فنی مسابقات سراسری گلف و مربی تیم صنعت نفت مسجد سلیمان در آیین گشایش این رقابتها گفت: در این مسابقات تیمهای استانهای تهران، قم، اصفهان، خوزستان، اردبیل، تبریز و لرستان حضور دارند که خوزستان با پنج تیم از مسجد سلیمان و چهار تیم از اهواز بیشترین تعداد تیم را دارد.

علی جمعه قلی زاده، افزود: در 13 دوره گذشته، تیم صنعت نفت مسجدسلیمان در 11 دوره قهرمان و یک دوره نایب قهرمان و یک دوره  مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی سطح مسابقات را مطلوب ارزیابی و اظهارکرد: تلاش می شود دوره بعدی مسابقات به صورت بین المللی و با شرکت تیمهایی از آسیا همچون پاکستان، هندوستان، ژاپن و کره برگزار شود.

قلی زاده با اشاره به قدمت 97 ساله رشته ورزشی گلف در مسجد سلیمان و فعالیت دوباره آن از سال 1370، گفت: زمین گلف مسجدسلیمان نخستین زمین گلف خاورمیانه است اما با استاندارد بین المللی فاصله دارد و تلاش می شود برای دوره بعدی مسابقات، استانداردهای لازم در این زمین لحاظ شود.

این مسابقات با حضور معاون تشریفات دفتر رئیس جمهور و عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف آغاز شد و عصر امروز (جمعه) با معرفی تیمهای برتر به پایان می رسد.

کد خبر 236513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =