اختصاص 2.7 میلیارد تومان برای تکمیل آشیانه و خوابگاه پروازی خارک

رئیس منطقه عملیاتی خارک با بیان این که 2.7 میلیارد تومان اعتبار برای آشیانه پروازی و خوابگاه جزیره خارک هزینه شده گفت: به این ترتیب اقدامها و عملیاتهای شبانه روزی فلات قاره به مناطق عملیاتی، در امنیت بیشتری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، محمود ابراهیمی، با تاکید بر این که برای ساخت آشیانه پروازی و خوابگاه تیم پروازی مشکلاتی وجود داشت، اظهارکرد: در این سالها امکان احداث این مجموعه وجود نداشت، اما این تیم بدون وقفه به کار خود ادامه داد؛ به نحوی که در این سالها عملیات دریایی بدون هیچ وقفه ای ادامه داشت.

وی با اعلام این که این پروژه از فروردین سال 91 کلید خورد و به مدت دو سال با وجود محدودیت منابع مالی طول کشید، اعتبار اجرای این پروژه را 2.7 میلیارد تومان اعلام کرد.

ابراهیمی گفت: این آشیانه پروازی همه امکانها و تجهیزات لازم هلی کوپترها و کادر پروازی را در درون خود دارد و به این ترتیب روند اقدامها و عملیاتهای شبانه روزی فلات قاره به مناطق عملیاتی در امنیت بیشتری انجام می شود.

رئیس منطقه عملیاتی خارک گفت: پروژه آشیانه و خوابگاه هلی کوپتری خارک با هزینه کم و با وجود سختی تردد و حمل امانتها به جزیره خارک اما با کیفیت مطلوب اجرا شده است.

ابراهیمی مساحت آشیانه هلی کوپتر را 600 متر مربع اعلام کرد و افزود: در گذشته کادر پرواز برای اسکان از کانکس استفاده می کردند اما با ساخت خوابگاه با بیش از 700 مترمربع بنا و 18 سویت و فضای نشیمن این مشکلات برطرف شد.

کد خبر 236529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =