دوره های فراگیر افسر دوم عرشه در کشتیهای بازرگانی

دانشکده علوم دریایی محمود آباد دانشگاه صنعت نفت جهت تکمیل کادر دریایی کشتیهای بازرگانی براساس مجوز سازمان بنادر و دریانوردی (PMO) برای سال تحصیلی 1394 اقدام به برگزاری دوره بلندمدت دریانوردی می کند.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز حنوب، براساس اعلام این دانشگاه،  در این دوره که با امکانات تحصیلی مناسب در استان مازندران تحت عنوان دوره آموزشی افسر دوم عرشه در کشتیهای با ظرفیت ناخالص 500 تن یا بیشتر -سفرهای نامحدود برگزار می شود، 25 نفر پذیرش خواهند شد.

شرایط پذیرش داوطلبان شامل: دارا بودن حداقل گواهی دیپلم در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی با حداقل معدل 14 و هنرستانهای دریایی با حداقل معدل 15،  داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی،  سلامت جسم و روان و نداشتن کوررنگی مطابق با مقررات سازمان بنادر و دریانوردی و اخذ کارت سلامت از پزشکان معتمد آن سازمانه، آشنایی به زبان انگلیسی، حداکثر سن 28 سال تمام (متولدین یکم فروردین ماه سال 1365 به بعد) ، حداقل  یک متر و 68 سانتیمتر قد و قبولی در مصاحبه حضوری است.

همچنین براساس شرایط و امکانات تحصیلی، به فراگیران پس از موفقیت در دوره گواهی طی دوره افسر دومی عرشه از دانشگاه صنعت نفت اعطا خواهد شد و به منظور شرکت در آزمونهای شایستگی به سازمان بنادر و دریانوردی معرفی می شوند.

مدت دوره تحصیل حدود 10 ماه در دانشکده علوم دریایی دانشگاه صنعت نفت - محمودآباد و 12 ماه کارورزی بر روی کشتیهای اقیانوس پیماست.
فراگیران در صورت تمایل می توانند از تسهیلات خوابگاهی و سه وعده غذا با قیمت تمام شده در دانشکده بهره مند شوند.

پذیرفته شدگان موظف به رعایت قوانین، مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه صنعت نفت هستند و این دانشگاه به عنوان موسسه آموزش دهنده هیچگونه تعهد استخدام در قبال فراگیران نخواهد داشت.

شهریه آموزشی این دوره حدود 85 میلیون ریال و هزینه خدمات رفاهی دوره (سه وعده غذا و خوابگاه) حدود 60 میلیون ریال خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت نام، خلاصه سوابق تحصیلی و زندگی در چند سطر همراه با آدرس دقیق پستی، تلفن تماس و امضای داوطلب،  یک برگ فتوکپی تایید شده (برابر اصل) مدارک مندرج در بند الف – 1 ، دو قطعه عکس 4*3 تمام رخ جدید، یک سری فتوکپی کارت ملی و شناسنامه از همه صفحات و یک برگ فتوکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی است.

داوطلبان واجد شرایط می توانند مدارک خود را برای ثبت نام از تاریخ 15 فروردین ماه تا 15 اردیبهشت ماه 94 به وسیله پست پیشتاز به آدرس مازندران - محمودآباد- خیابان آزادی - صندوق پستی 187-46315 دانشکده علوم دریایی دانشگاه صنعت نفت- دوره های کوتاه مدت ارسال کنند.

یک هفته پس از بررسی مدارک ارسالی و در صورت به حد نصاب رسیدن، از افراد حائز شرایط به منظور شرکت در مصاحبه حضوری ( از طریق تماس تلفنی یا درج خبر در سایت دانشگاه و دانشکده) دعوت به عمل خواهد آمد.

کد خبر 237408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =