اجرای 97 پروژه رفاه عمومی با اعتبار 3 هزار میلیارد ریال در مسجد سلیمان

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: 97 پروژه عام المنفعه (رفاه عمومی) با اعتبار افزون بر سه هزار میلیارد ریال در گستره عملیاتی این شرکت تعریف و در مراحل اجرایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، ابراهیم پیرامون در مصاحبه خبری در این باره توضیح داد: از این حجم پروژه تاکنون 30 مورد تکمیل شده و باقیمانده با پیشرفتهای فیزیکی مختلف در دست اجراست.

وی افزود: این پروژه ها به طور عمده در بخش زیر ساختها و عمران و آبادانی شهر از جمله شبکه راهها و احداث فضاهای فرهنگی و ورزشی است.

پیرامون، درباره پروژه جابجایی ساکنان مناطق آلوده به نشت نفت و گاز در مسجدسلیمان، اظهار کرد: در اجرای این پروژه تاکنون 310 واحد مسکونی در شهرک ولیعصر به ساکنان این مناطق واگذار شده است.

وی از طرح ایجاد موزه نفت مسجد سلیمان،  احداث بیمارستان و بازسازی و توسعه فرودگاه این شهر به عنوان پروژه های مهم در دست اجرا از سوی این شرکت نام برد.

شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان یکی از شرکتهای بهره برداری زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که راهبری میدانهای نفت و گاز در شمال استان خوزستان را بر عهده دارد.

کد خبر 237435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =