تسلیت مدیرکل ورزش به خانواده میلاد حجت الاسلامی

مدیر کل ورزش وزارت نفت، درگذشت میلاد حجت الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و فرزند همکارمان در اداره کل ورزش وزارت نفت را به پدر آن مرحوم، خانواده وی و جامعه ورزش و رسانه کشور تسلیت گفت.

به گزارش شانا، به نقل اداره کل ورزش وزارت نفت، مرحوم میلاد حجت الاسلامی فرزند مهدی حجت الاسلامی (از مدیران باتجربه ورزش وزارت نفت و اداره کل ورزش وزارت نفت) در سانحه سقوط هواپیمای شرکت جرمن وینگز در پرواز بارسلون-دسلدورف در خاک فرانسه جان خود را از دست داد. مرحوم حسین جوادی، خبرنگار ورزشی روزنامه وطن امروز هم در این سانحه درگذشت.

در متن تسلیت غلامرضا شاه کرمی خطاب به مهدی حجت الاسلامی آمده است:

« پرواز ابدی فرزند عزیزمان میلاد، به حدی غیرقابل باور و سخت است که کلمات در بیان آن عاجزند.

تسلیت کوچکترین واژه‌ای است که می‌توان در غم از دست دادن فرزند گرامیتان به زبان آورد. این واقعه دردناک را خدمت جنابعالی و خانواده داغدارتان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم که از بااخلاق‌ترین خبرنگاران کشور بود، رحمت و غفران الهی و از خداوند منان برای حضرتعالی و سایر بازماندگان، صبر و شکیبایی آرزومندم.»

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و کلیه کارکنان اداره کل ورزش وزارت نفت، این مصیبت را به همکار عزیزمان مهدی حجت الاسلامی و خانواده ایشان، همچنین بازماندگان مرحوم حسین جوادی تسلیت گفته و برای بازماندگان این عزیزان آرزوی صبر و شکیبایی دارند.
کد خبر 237563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =