۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر: 237583
تولید نفت لیبی افزایش یافت

شرکت ملی نفت لیبی موفق شد با وجود درگیریهای شدید داخلی، تولید نفت خود را افزایش داده و به بیش از 600 هزار بشکه در روز برساند.

به گزارش پایگاه اینترنتی گالف دیلی نیوز، تازه ترین گزارش شرکت ملی نفت لیبی (ان او سی) نشان می دهد که با وجود درگیریهای شدید در این کشور، تولید نفت لیبی افزایش یافته و به روزانه 622 هزار بشکه رسیده است.

لیبی هم اکنون شاهد درگیری خونین دو دولت رقیب برای تصاحب قدرت و نیز حملات پی در پی شبه نظامیان است.

این کشور شمال آفریقا توانست میدانهای نفتی واقع در غرب کشور را به چرخه تولید بازگرداند و همچنین پایانه های صادرات نفت خود را در شرق لیبی  با وجود حمله های شبه نظامیان دوباره بازگشایی کند.

شرکت ملی نفت لیبی در تازه ترین گزارش خود که از طرابلس منتشر شد اعلام کرد که تولید نفت این کشور افزایش یافته است و به 622 هزار و 286 بشکه در روز می رسد. منابع صنعتی پیش از این ارزیابی کرده بودند که تولید نفت لیبی به کمتر از 500 هزار بشکه در روز رسیده است.

بر اساس گزارش ان او سی، تولید گاز لیبی به روزانه دو میلیارد و 50 میلیون فوت مکعب رسیده است.

گزارش شرکت نفت لیبی نشان می دهد که شرکت ایتالیایی انی 203 هزار و 364 بشکه نفت در روز تولید می کند. این شرکت توانست تولید میدانهای الفیل و وفا را در غرب لیبی از سر بگیرد.

شرکت نفت سرت روزانه 71 هزار و 129 بشکه نفت تولید می کند و با استفاده از پایانه برقه نفت خود را به پالایشگاه الزاویه ارسال می کند. شرکت نفت الزویتنیه نیز 11 هزار و 275 بشکه نفت در روز تولید می کند. در همین حال، شرکت نفتی هاروق 17 هزار و 474 بشکه نفت تولید می کند.

 

کد خبر 237583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =