وزارتخانه های نفت و نیرو همکاری مطلوبی دارند

وزارتخانه های نفت و نیرو با هدف خدمت رسانی به مردم همکاری و تعامل بسیار خوبی دارند.

حمید چیت چیان، وزیر نیرو  امروز (شنبه، هشتم فروردین ماه) در حاشیه دیدار نوروزی با بیژن زنگنه، وزیر نفت، در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: راهبرد وزارت نیرو در سال 94 همکاری با تمام وزارتخانه ها و سازمانها است و در این مسیر همکاری و تعامل خوبی با وزارت نفت نیز داریم.

 وی افزود: در سالهای گذشته همکاری مطلوبی میان هر دو وزارتخانه وجود داشته است و در سال  1394 که سال «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» است این روند تداوم خواهد یافت.

چیت چیان ادامه داد: هماهنگی دستگاههای متولی خدمت رسانی به مردم سبب هم افزایی خواهد شد و بدون تردید موجب می شود تا خدمت رسانی بهتری به مردم داشته باشیم.

 وی با بیان این که در زمستان سال 93 وزارت نفت همکاری بسیار خوبی برای تامین سوخت نیروگاهها داشت، گفت: در واپسین روزهای پارسال نامه ای خطاب به وزیر نفت ارسال و از تامین سوخت نیروگاهها تشکر شد.

وزیر نیرو تصریح کرد: به علت کمبود گاز، پارسال با تدبیر وزارت نفت کمبود سوخت مورد نیاز نیروگاهها از طریق سوخت مایع جبران شد و مشکلی در تامین برق کشور نداشتیم.

چیت چیان افزود: سال گذشته برنامه های تعمیراتی نیروگاههایی که سوخت مازوت مصرف می کردند با هماهنگی وزارت نفت تغییر کرد خللی در تامین برق کشور به وجود نیاید.

کد خبر 237593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =