ثبت اساسنامه صندوقهای بازنشستگی، پس انداز و رفاه صنعت نفت

اساسنامه صندوقهای بازنشستگی، پس انداز و رفاه صنعت نفت در آخرین روزهای سال 93 در اداره ثبت شرکتها ثبت شد.

رئیس صندوقهای بازنشستگی، پس انداز و رفاه صنعت نفت، دیروز( شنبه 8 فروردین ماه) در حاشیه دیدار نوروزی کارکنان صنعت نفت با وزیر نفت اظهار کرد:  با پیگیریهای انجام شده اساسنامه صندوقهای بازنشستگی، پس انداز و رفاه صنعت نفت در27 اسفندماه پارسال در اداره ثبت شرکتها ثبت شد.

عباس حاجی صادق افزود: این اساسنامه پس از تایید مراجع داخلی صنعت نفت سرانجام در آخرین روزهای پارسال در اداره ثبت شرکتها ثبت شد.

وی ادامه داد: در سال 1393 خوشبختانه تغییر ساختار صندوقها و باز آرایی سازمانی آن به تصویب وزیر نفت رسید و تایید شد که این امر می تواند تحولی مطلوب در درصندوق به همراه داشته باشد.

رئیس صندوقهای بازنشستگی، پس انداز و رفاه صنعت نفت گفت: امسال سایتی کامل و جامع برای استفاده بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت نفت راه اندازی خواهد شد که می تواند از تردد و حضور آنها در اداره ها بکاهد و همه نیازهای آنان را از طریق سایت برطرف کند.

حاجی صادق با بیان این که با هدف ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان نحوه پرداخت وام اصلاح شده است گفت: در ارائه خدمات به بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت نفت امسال تحول بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

 

 

 

کد خبر 237599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =