بازدید رئیس‌جمهوری از شرکت تولید همزمان آب و برق قشم

رئیس‌جمهوری در حاشیه بازدید از شرکت تولید همزمان آب و برق مپنا در جزیره قشم گفت: برنامه‌های سال 94 در مناطق آزاد باید برمبنای اقتصاد مقاومتی بررسی و نهایی شوند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت،  دکتر حسن روحانی، امروز (یکشنبه، 9 فروردین ماه)  و در حاشیه بازدید از شرکت تولید همزمان آب و برق مپنا در جزیره قشم در جمع خبرنگاران، گفت: در این نشست قراراست برنامه‌های سال 94 در مناطق آزاد بر مبنای اقتصاد مقاومتی و شرایط و فضای مناسب برای فعالیت و رونق اقتصادی که کشورمان گام‌به‌گام به آن نزدیک می‌شود، بررسی و نهایی شوند.

رئیس‌جمهوری بازدید از چندین پروژه را از دیگر برنامه‌های این سفر دانست و با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت تولید همزمان آب و برق در جزیره قشم، افزود: این شرکت مرکزی است که به طور همزمان به تولید برق و آب شیرین می‌پردازد و فرآیندی که طی آن آب دریا را شیرین می‌کند قابل‌ملاحظه است و می‌تواند در همه مناطق جنوبی کشور و بخشهای کم آب مورداستفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

روحانی، آب شیرین را یکی از نیازمندیهای مهم مردم جزیره عنوان کرد و گفت: ضرورت دارد آب شرب مردم به قیمت مناسب و رسمی  در اختیار مردم قرار گیرد و دولت در این زمینه حمایت و پشتیبانی لازم را در حد توان انجام خواهد داد.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: فعالیت این شرکت اقدام بسیار ارزشمندی است و می‌توان این طرح را در دیگر مناطقی که مشکل آب شیرین دارند مورد استفاده قرار داد.

کد خبر 237608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =