بهره گیری از حداکثر توان بخش خصوصی در تامین نیازهای صنعت حفاری

رئیس قراردادهای شرکت ملی حفاری ایران بر استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی در تامین خدمات مورد نیاز این شرکت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، افشین مکوندی در توضیح بیشتر در این باره گفت:  اداره قراردادها به عنوان یکی از واحدهای ستادی نقش مستقیم و موثری در امور جاری شرکت و تامین خدمات مورد نیاز از طریق بخش خصوصی ایفا می کند.

وی افزود: در این واحد، همه خدمات قراردادی از جمله مربوط به حمل و نقل، تعمیر و نگهداری ماشین آلات، تامین سوخت و خرید کالا و مواد و تجهیزات، دکلهای حفاری و تامین نیروی انسانی و خدمات غذایی طی برگزاری مناقصه عمومی و انتخاب مجری کار صورت می پذیرد.

مکوندی اظهار کرد: در حال حاضر همه  معاملات راجع به خرید کالا ، مواد شیمیایی ، ماشین آلات و دستگاههای حفاری طی تنظیم قراردادهای جداگانه انجام می پذیرد و این اقدامات در کمترین زمان ممکن با به کارگیری نیروی مجرب سازماندهی شده است.

رئیس قراردادهای شرکت ملی حفاری ایران، پیمانکاران را بازوان توانمند صنعت نفت و حفاری عنوان کرد و گفت: این شرکت، استفاده از حداکثر توان بخش خصوصی را در تامین نیازهای خود در دستور کار داشته است. 

اداره قراردادهای شرکت ملی حفاری ایران فعالیت خود را از فروردین ماه 1360 در ساختاری مشترک با امور حقوقی آغاز کرد و درسال 1366 به دلیل حجم امور محوله ، حسب تصمیم هیئت مدیره شرکت از امور حقوقی منفک و  هم اکنون در دو بخش داخلی و بین المللی فعالیت می کند.

کد خبر 237637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =