رشد 24 درصدی مصرف بنزین  منطقه گلستان

مصرف بنزین منطقه گلستان در روزهای آغازین سال جدید نسبت به مدت مشابه پارسال،24 درصد رشد داشته است.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش منطقه گلستان، اظهار کرد: با شروع تعطیلات نوروزی،میانگین مصرف روزانه بنزین این مطنقه به یک میلیون و 370 هزار لیتر رسید که نسبت به مدن مشابه پارسال رشد قابل ملاحظه ای را نشان می دهد.

امیر بنی کریمی با تاکید بر آمادگی کامل مجاری عرضه سوخت برای خدمت رسانی تا پایان تعطیلات، تصریح کرد: هم اکنون 128 جایگاه سوخت در منطقه گلستان فعال است که خدمت رسانی به مسافران را برای تامین سوخت مورد نیاز انجام می دهند.

وی درباره مصرف گاز طبیعی فشرده(سی ان جی) نیز گفت: در روهای پایانی سال گذشته با 12 درصد افزایش به 620 هزار متر مکعب در روز رسید که در مقایسه با روزهای عادی (560 هزار متر مکعب) 60 هزار متر مکعب بیشتر بوده است.

بنی کریمی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده،تامین سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی به نخوی مطلوب در دست انجام است و گروههای بازرسی نزی با دقت بر نحوه عملکرد مجاری عرضه سوخت نظارت دارند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، شماره تلفن 09627 (مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فرآورده های ایران) و 32420553 منطقه آماد دریافت شکایات، انتقادها و پیشنهادهای مسافران است.










و

کد خبر 237658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =