ثبت 800 مورد فعالیت حفاظتی و ایمنی در حریم خطوط لوله منطقه اصفهان

خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان 800 مورد فعالیت حفاظتی و ایمنی در حریم خطوط لوله را در کارنامه پارسال خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار شانا،با توجه به گزارشهای دریافتی از خط بانان این منطقه، شناسایی پارگی،نشتی، ساخت و ساز و مواردی از این دست در مسیر خطوط انتقال فرآورده، همچنین ارسال گزارش به موقع جهت رسیدگی به این موارد بوسیله تیمها عملیاتی، مجموعه فعالیتهایی هستند که شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان، سال پیش موفق به انجام آن شده است.

اعلام به موقع نشت فرآورده در کیلومتر 241 خط لوله مارون_ اصفهان و جلوگیری از تبعات زیست محیطی و اقتصادی آن، ثبت بیش از 55 هزار نف ساه گشت زنی خط بانان در مسیر خطوط لوله، از دیگر موارد ثبت شده در کارنامه پارسال شرکت خطو لوله و مخابرات منطقه اصفهان است.

به گفته مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان، کار خط بانان لوله همانند همه بخشهای شرکت نظیر فنی، عملیاتی و مخابرات مهم و حیاتی است.

مجتبی بشارتیان در این باره گفت: کار پایش و حراست از 70 درصد سرمایه این شرکت یعنی خطوط انتقال نفت و فرآورده در دستان خط بانان است،بنابراین بحث حفاظت از حریم خط برای ما بسیار مهم و ضروری است.

وی با حساس برشمردن فعالیت خط بانان، تصریح کرد: پایش خطوط لوله انتقال فرآورده های نفتی و مشاهده تغییرات احتمالی در آنها موضوع مهم است که خط بانان باید به موقع اطلاع رسانی کنند.

به گزارش شانا شرکت خطوط لوله و مخابرات اصفهان یکی از مناطق مهم و حساس شرکت است که استانهای اصفهان، چهارمحال بختیاری و خوزستان را در بر می گیرد.

در این پهنه، دومین خط لوله سخت گذر دنیا (پس از کانادا) به نام خط لوله مارون/اصفهان عبور می کند.

کد خبر 238823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =