تشریح دستاورهای پژوهشی نفت فلات قاره در بازدید مدیرکل کالای نفت

مدیرکل کالای نفت وزارت نفت در بازدید از منطقه عملیاتی قشم شرکت نفت فلات قاره ایران در جریان دستاورهای پژوهشی نفت فلات قاره قرار گرفت.

به گزارش شانا، عزت الله اکبری، مدیرکل کالای نفت وزارت نفت از منطقه عملیاتی قشم شرکت نفت فلات قاره ایران بازدید کرد و در جریان اقدامها، نوآوریها، ابتکارها و نیز چالشهای پیش‌روی طرحهای تحقیقاتی این مجموعه نفتی در جزیره قشم قرار گرفت.

پروژه تولید و بومی‌سازی بیرینگ مغناطیسی، تولید یخ خشک، تعمیر و تولید لوله انعطاف‌پذیر (flexible pipe) روی عرشه کشتی برای نخستین بار در جهان و نیز طراحی و ساخت مبتکرانه ماشین sea trencher از مهمترین پروژه‌های پژوهشی در این منطقه بود که در حضور مدیرکل کالای نفت وزارت نفت و همراهان وی تشریح شد.

مدیرکل کالای نفت وزارت نفت در ادامه از مجموعه تاسیسات فرآورش نفت و همچنین واحد تعمیرات منطقه قشم بازدید کرد.

این گروه ضمن ابراز خرسندی از روحیه خودباوری و اتکا به نیروی کار جوان و پژوهشگر در این منطقه عملیاتی، ابراز امیدواری کردند که صنعت نفت ایران به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور به دست همین پژوهشگران و مدیران توانمند، آینده‌ای افتخارآمیز در پیش روی خود داشته باشد.

شرکت نفت فلات قاره یکی از شرکتهایی است که در جریان ساخت داخل 10 قلم کالای راهبردی صنعت نفت با شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران به عنوان متولی تحقق این برنامه همکاری دارد.

 

کد خبر 238842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =