بیش از 115 هزار مشترک جدید در استان خراسان رضوی جذب شد

شرکت گاز استان خراسان رضوی، با جذب بیش از 115 هزار مشترک جدید در سال 93،‌ تعداد مشترکان خود را به بیش از یک میلیون و 880 مورد رساند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شانا،‌ اظهار کرد: از میان مشترکانی که طی سال گذشته تحت پوشش خدمات گازرسانی این شرکت قرار گرفتند، حدود 79 هزار مشترک شهری و بیش از 36 هزار مشترک مربوط به بخش روستایی هستند.

حبیب الله صادقی،‌ گفت: شرکت گاز استان خراسان رضوی،‌ به منظور انجام عملیات گازرسانی به شهر و روستاهای استان بیش از 28 هزار انشعاب نصب و حدود 690 کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان اجرا کرده است.

وی،‌ افزود: هم اکنون بیش از یک میلیون و 960 هزار واحد شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که از این تعداد، بیش از 110 هزار واحد، در سال 93 به جمع مصرف کنندگان این سوخت پاک پیوسته اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی،‌ با اشاره به در دست اقدام بودن عملیات گازرسانی به 53 روستای استان، ادامه داد: در بازه زمانی یاد شده، 106 روستا با بیش از 13 هزار خانوار،‌ از خدمات گازرسانی این شرکت بهره مند شده اند.

صادقی،‌ تصریح کرد: هم اکنون، 67 درصد خانوار روستایی و 99.7 درصد خانوار شهری استان خراسان رضوی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

 

کد خبر 238871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =