۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر: 238920
نفتیها در سوپر لیگ کاراته صعود کردند

آغاز دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای ایران با برتری مناطق نفت خیز جنوب در مهمترین بازی هفته برابر دانشگاه آزاد همراه بود.

به گزارش  شانا، دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حضور رئیس و دبیر فدراسیون، علیرضا سلیمانی، سرمربی تیم ملی کاراته  با پیروزی کاراته کاران مناطق نفت خیز جنوب آغاز شد.

در مهمترین بازی هفته دو تیم دانشگاه آزاد و مناطق نفتخیز جنوب برابر هم صف آرایی کردند که سرانجام این شاگردان مهران بهنام فر در تیم مناطق نفتخیز بودند که با ارائه یک مبارزه برتر سه امتیاز با اررش این بازی را به حساب خود واریز کردند و به رتبه دوم جدول صعود کردند.

در این دیدار ستاره های دانشگاه آزاد یکی پس از دیگری بازنده تاتامی را ترک کردند تا مدافع عنوان قهرمانی از قهرمانی فاصله گیرد.

در رقابتهای کومیته انشان خسروی، مهدی صالحی و حامد امیری نسب با ارائه مبارزه های برتر به ترتیب هامون درفشی پور، حسین سمندر و علی فداکار را شکست دادند و در کاتای انفرادی هم مهران قربانعلی پور، فرید حقیقی را شکست داد تا مناطق نفتخیز جنوب سرانجام با نتیجه 14 بر 12 پیروزی را از آن خود کند.  

در جدول رده بندی پس از آذرخودرو، مناطق نفتخیز جنوب با پیروزی دلچسب برابر دانشگاه آزاد 27 امتیازی شد و در رده دوم جای گرفت و دانشگاه آزاد هم با 24 امتیاز سوم است.  
 

کد خبر 238920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =