بهنام‌فر: پیروزی بزرگی مقابل دانشگاه آزاد کسب کردیم

سرمربی تیم کاراته مناطق نفتخیز جنوب برتری مقابل تیم پرستاره دانشگاه آزاد با چند جوان گمنام را کار خیلی بزرگ می داند.

 به گزارش شانا، مهران بهنام فر پس از کسب پیروزی مناطق نفتخیز جنوب مقابل دانشگاه آزاد بسیار خوشحال بود، درباره این بازی حساس گفت: مبارزه بسیار خوبی را برابر دانشگاه آزاد که مدافع عنوان قهرمانی است به نمایش گذاشتیم و به نوعی از فرصت های خود بهترین را برده و سه امتیاز با ارزش به حساب خود واریز کردیم؛ در تیم ما فقط سعید فرخی کاراته کایی شناخته شده است و دیگر نفرات دومین سال حضور در سوپر لیگ کاراته را تجربه می کنند.

 وی افزود: من دو سال برای این نفرات زمان گذاشتم و آنها نیز فعل خواستن را به خوبی صرف و سخت تلاش کردند تا به اینجا برسیم که توانایی شکست تیمهای بزرگ را داشته باشیم.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت جنوب که تیمش از ترکیبی گمنام وبومی تشکیل شده در ادامه گفت: این که با ترکیبی از نفرات گمنام و کم تجربه تیم پرستاره ای چون دانشگاه آزاد را شکست می دهیم به واقع محصول تفکر صحیح و سیاست باشگاه مناطق نفت جنوب است؛ از پارسال با تفکر بومی گرایی وارد لیگ شدیم و مطمئن باشید این سیاسیت پیشرفت کاراته در استان خوزستان را در پی خواهد داشت.

بهنام فر درباره شناخت از تیم دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد تیم خوبی است که از کادر فنی بسیار خوبی نیز بهره می برد؛ دیدار ما با این تیم یک مبارزه جذاب بود که هر دو تیم کاراته را در سطح بالا به نمایش گذاشتند و خوشحال هستم که تیم پیروز میدان مناطق نفتخیز جنوب بود.
 

کد خبر 238924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =