ممیزی سامانه مدیریت یکپارچه در شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت

نخستین دوره ممیزی داخلی سال 94 سامانه مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت انجام شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت گفت: این دوره از تاریخ 24 تا 26 فروردین ماه  توسط 20 کارشناس در قالب 10 گروه ممیزی از 4 فرآیند اصلی، 12 فرآیند مدیریتی، 26 فرآیند پشتیبانی در سه استاندارد ایزو 9001:2008، ایزو 2004: 14001 و اوسس 18001:2007، صورت گرفت.

مراد کمالی افزود: این دوره از ممیزی با هدف ارتقا و بهبود مستمر عملکرد فرآیندهای سازمان و انطباق هرچه بیشتر با الزامها و استانداردهای از پیش گفته و آمادگی برای برگزاری ممیزی خارجی که از تاریخ 19 تا 21 اردیبهشت ماه انجام می شود، اجرا شد.

وی با ابراز رضایت از نتایج به دست آمده در این دوره که از سوی سرممیز کار گروه ممیزی قرائت کرد، خواستار جدیت و تلاش بیشتر مدیران و رؤسای بخشهای مختلف شرکت در این ارتباط شد.

در این دوره ممیزی از 10 نفر از کارآموزان که دوره های ممیزی را گذرانده اند برای آموزش عملی و آشنایی بهتر با روند اجرایی انجام ممیزی استفاده شد.

شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت با فعالیت در پنج استان جنوب غرب کشور و در اختیار داشتن انواع خودروهای سبک، سنگین، اتوبوس و مینی بوس و دستگاههای منحصر به فرد عملیات ویژه خطوط لوله مانند هات تپ پشتیبانی از شرکتهای بهره برداری و خدماتی مناطق نفتخیز جنوب را بر عهده دارد.
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

کد خبر 238933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =