برخورداری 3 شهر و 63 روستای کرمان از گاز طبیعی

طی سال گذشته، سه شهر و 63 روستای استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: در سال گذشته، با انجام عملیات گازرسانی به سه شهر و 63 روستا، تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی استان به 40 شهر و 569 روستا رسید.

محمدعلی ودیعتی،‌ گفت: با توجه به وسعت استان و به دلیل زمانبر بودن اجرای خطوط انتقال و تغذیه و هزینه بالای اجرایی شدن آن، برنامه ریزی شد به منظور بهره مندی سریعتر مردم استان از این سوخت پاک، گازرسانی به تعدادی از این شهرها از طریق سی ان جی انجام شود.

به گفته وی، شرکت گاز استان کرمان پارسال بیش از ٥٥٥ کیلومتر خط تغذیه، شبکه توزیع شهری و روستایی در سطح استان اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، ادامه داد: بیش از ٨٠ کیلومتر خط انتقال فولادی نیز در بازه زمانی یاد شده، اجرا شده که مجموع خطوط انتقال استان را به یکهزار و ٦٤٢ کیلومتر و خطوط تغذیه و شبکه را ١٠ هزار و ٩٧٤ کیلومتر افزایش داده است.

ودیعتی، تصریح کرد: این مقدار خط تغذیه و شبکه توزیع در مناطق کوهستانی، باتلاقی، شوره زار و صعب‌ العبور اجرا شده است که شرایط پذیرش ٤٢ هزار مشترک جدید را برای این استان فراهم می کند.

وی، با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در امر گازرسانی به مناطق محروم،‌ تاکید کرد: تلاش دولت یازدهم برای محرومیت زدایی از روستاها و خدمت رسانی مطلوب به این قشر از جامعه، قابل تقدیر است و خوشبختانه این امر در استان کرمان، محقق شده و روند گازرسانی به روستاها رشد قابل توجهی داشته است.

کد خبر 238946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =