پوشش 53 درصدی جمعیت روستایی استان لرستان از گاز طبیعی

جمعیت روستایی تحت پوشش گاز طبیعی در استان لرستان، از 33 درصد به 53 درصد افزایش یافته است.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اعلام این خبر، گفت: این مهم طی 2 سال گذشته و با انجام عملیات گازرسانی به بیش از 240 روستای استان،‌ محقق شده است.

شمس خرم آبادی، عملکرد شرکت گاز استان لرستان در بازه زمانی یاد شده را مثبت ارزیابی کرد و افزود: امیدوارم، مطابق برنامه ریزی های انجام شده،‌ روال مناسب گازرسانی به روستاها امسال نیز ادامه داشته باشد.

وی،‌ با اشاره به عملکرد این شرکت طی دو سال گذشته، یادآور شد: در سالهای 92 و 93 شرکت گاز استان لرستان عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست بیش از 240 روستای استان را از نعمت گاز بهره مند کند.

خرم آبادی به برخورداری 410 هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز در این استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون، بیش از 5 هزار کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، از اتصال 44 جایگاه سی ان جی به شبکه سراسری گاز در این استان خبر داد و گفت: این شرکت، آمادگی گازرسانی به صنایع متقاضی را در کوتاهترین زمان ممکن دارد.

وی، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان در حال تدوین برنامه های سال جاری است و امیدواریم با  تامین به موقع منابع مالی، شاهد افزایش بیشتر سهم روستاها از نعمت گاز طبیعی باشیم.

کد خبر 238954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =