۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
  • کد خبر: 239043
اصفهانی ها 20 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند

شرکت گاز استان اصفهان، پارسال نزدیک به 20 میلیارد مترمکعب گاز به بخشهای مصرف تحویل داده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال 92 بیش از چهار میلیارد مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در گفتگو به خبرنگار شانا اظهار کرد: از این مقدار بیش از  16 میلیارد مترمکعب به بخش صنعت، سه میلیارد و 335 میلیون به بخش خانگی و 393 میلیون مترمکعب نیز به بخش عمومی تحویل شده است.

سعید مومنی، افزود: پارسال با توجه به گازرسانی مستمر بویژه در بخش صنعت و همچنین نیروگاه شهید محمد منتظری، توزیع گاز در سطح استان نسبت به سال پیش از آن حدود 25 درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: استان اصفهان با توزیع سالانه 16 میلیارد مترمکعب گاز، رتبه نخست این شاخص را در بین سایر شرکتهای گاز استانی داشته و این درحالی است که در سال 93 این مقدار به 20 میلیارد مترمکعب رسیده است.

به گفته وی، شرکت گاز استان اصفهان، پارسال با جذب بیش از ٢٧ هزار مشترک جدید، تعداد مشترکان خود را به بیش از یک میلیون و ٥٦٤ هزار مشترک رسانده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد: هم اکنون، ١٠٣ شهر و یکهزار و ٢٥٠ روستای استان اصفهان به شبکه سراسری گاز متصلند.

مومنی ادامه داد: این شرکت پارسال، با اجرای بیش از ٣١ کیلومتر خطوط انتقال گاز، اجرای ٧٧٧ کیلومتر شبکه گذاری و نصب بیش از ٢٤ هزار انشعاب، عملیات گازرسانی به روستاها، واحدها و شهرکهای صنعتی استان را انجام داده است.


کد خبر 239043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =