پتروشیمی صدر را با قدرت حفظ کرد

هفته چهاردهم لیگ برتربسکتبال باشگاههای ایران را باید روز خوب نفتیها بنامیم زیرا در این روزپالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام دردیدارهایی سخت و نفسگیر ازسد حریفان خود گذشتند .

به گزارش خبرنگار شانا، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که در خانه میزبان تیم مدعی مهرام تهران بود دست به کار بزرگی زد و حریف نامدار خود را شکست داد. شاگردان حماد سامری در سالن 17شهریور آبادان در حضور تماشاگرانش که بیش از 3 هزار نفر بودند، با ارائه یک بازی برتر و در عین حال سخت ونفسگیر با نتیجه نزدیک 81 ـ 80 مهرام راشکست دادند .

تیم پالایش نفت آبادان در کوارتر نخست این بازی، با نمایشی برتر نسبت به مهرام تهران 25 ـ 19 پیروز شد.در کوارتر دوم این دیدار، تیم مهرام با بازی خوب حامد حدادی و اوشین ساهاکیان 18 ـ 10 بر میزبانش پیروز شد. دو تیم در کوارتر سوم شانه به شانه یکدیگر پیش رفتند، ولی توپ ربایی بوژان بازیکن صربستانی تیم پالایش نفت 20 ـ 19 پیروزی را از آن آبادانیها کرد. تیم پالایش نفت آبادان در کوارتر چهارم با بازی بدون نقص اصغر کاردوست، بوژان و ایوان 26 ـ 24 تیم پر مهره و مدعی مهرام را شکست داد تا در پایان با نتیجه 81 ـ 80 صاحب برتری مهمی شود.

 شایان یادآوری است: بوژان بازیکن صرب تیم پالایش نفت آبادان با 31 امتیاز بهترین بازیکن این دیدار بود و حامد حدادی از تیم مهرام 20 امتیاز برای این تیم به دست آورد.

پالایش نفت آبادان با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی این هفته تیم یسکتبال پتروشیمی بندر امام در اصفهان میهمان تیم پمینای این شهر بود. شاگردان بوبان میتف برای حفظ صدر جدول نیاز مبرمی به پیروزی داشتند که در نهایت با ارائه یک بازی برتر توانستند حریف خود را شکست دهند تا کماکان با قدرت صدرجدول را حفظ کنند.

   پتروشیمی درروزی که  میزبانش پا به پای آنها پیش می رفت  در کوارتر نخست این دیدار   با نتیجه 18 ـ 9 بازی را به پمینا واگذار کرد، ولی در کوارتر دوم تیم پتروشیمی جبران مافات کرد وبا نتیجه 22 ـ 16 به پیروزی رسید.دو تیم در کوارتر سوم به نتیجه مساوی 21 ـ 21 رضایت دادند و در کوارتر چهارم تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه 17 ـ 9 پیروزی را به دست آورد،تا درنهایت با نتیجه 69 ـ 64 به پیروزی برسد.

پتروشیمی با این پیروزی 24 امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند.
 

 
 
کد خبر 239068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =