۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
  • کد خبر: 239112
جشن صعود در آزادی

تیم فوتبال نفت تهران چهارشنبه دوم اردیبهشت در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم پاختاکور ازبکستان است؛ این تیم تهرانی برای ادامه صدر نشینی درآسیا و صعود به مرحله بعد باید سه امتیاز کامل بازی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم فوتبال نفت تهران با نتایج درخشانی که در لیگ قهرمانان آسیا گرفته صدرنشین گروه B است. نفت فردا (چهارشنبه دوم اردیبهشت) میزبان تیم پاختاکور است و در صورت پیروزی در این مسابقه صعودش را قطعی می کند؛ البته نفتی‌ها به دلیل فشردگی مسابقات‌شان در لیگ برتر و آسیا دو شکست متوالی در لیگ برتر داشتند و صدر جدول لیگ ایران را از دست دادند برای همین دیگر نمی خواهند صدر نشینی در آسیا را از دست بدهند.

شکست سنگین مقابل ذوب آهن شرایط تیم منصوریان را سخت کرده با این حال حضور در آسیا انگیزه‌ای دو چندان به بازیکنان نفت می‌دهد تا آنها برای موفقیت‌شان بیش از گذشته تلاش کنند. نفت در لیگ قهرمانان یک پیروزی درخشان با سه گل مقابل الشباب عربستان به دست آورد و صدرنشین گروه شد تا قدرت فوتبال ایران را به رخ عربستان و کل آسیا بکشد.

نفت در نخستین دیدار خود در دوررفت، مقابل پاختاکور غافلگیر شد و بازی برده را دو بر یک به حریف واگذار کرد؛ اکنون شاگردان منصوریان می‌خواهند در این بازی انتقام آن شکست را نیز بگیرند.

پاختاکور تنها بردش را مقابل نفت به دست آورده با این حال نفت بدون شک پاختاکور را دستکم نخواهد گرفت، زیرا پاختاکور اگر بتواند در تهران هم نفت را شکست بدهد ممکن است صدرنشین گروه شود.

مساوی در این مسابقه هم برای نفت نتیجه بدی نیست، اما اگر نفتی ها می‌خواهند خاطرشان را بابت صعود پیش از آخرین مسابقه راحت کنند باید در این بازی پیروز شوند. در این گروه هر چهار تیم شانس صعود دارند و مساوی نفت ممکن است شرایط را تغییر بدهد.

گروه B:

* نفت تهران - پاختاکور ازبکستان، ساعت ۱۹،  چهار شنبه دوم اردیبهشت 94 ورزشگاه آزادی تهران

 جدول رده‌بندی گروه B:

۱- نفت ایران ۷ امتیاز، ۲- العین امارات ۶ امتیاز، ۳- پاختاکور ازبکستان ۵ امتیاز و ۴- الشباب عربستان ۲ امتیاز

کد خبر 239112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =