۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
  • کد خبر: 239124
منصوریان: در گروه مرگ به صعود فکر می کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران عقیده دارد، با توجه به نزدیکی تیمها در جدول گروه B تیمش در گروه مرگ قرار دارد، برای همین بازی با پاختاکور را بسیار سخت می داند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 به گزارش  شانا، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان ضمن خوش‌آمدگویی به این تیم  درباره بازی با حریف ازبک گفت:‌ در ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روند سینوسی داشتیم. با توجه به این که نخستین تجربه آسیایی خود را پشت‌سر می‌گذاریم و کسب تجربه می‌کنیم کارمان بسیار سخت بود.

وی افزود: اعتقاد دارم با توجه به نزدیکی حریفانمان گروه ما گروه مرگ است و همه تیمها شانس صعود دارند؛ به همین دلیل بازی بسیار حساس و سخت است و نیاز به کسب هر 3 امتیاز مسابقه داریم. در صورت کسب پیروزی صعودمان قطعی می‌شود و دربازی بعدی می‌توانیم به دلیل فشردگی مسابقاتمان تنفسی را برای ریکاوری تیم در نظر بگیریم.

منصوریان ادامه داد: هر 3 روز و 4 ساعت یا 4 روز و 4 ساعت بازی می‌کنیم و شرایط‌مان شبیه تیمهای حاضر در لیگ برتر انگلیس شده است؛  امیدوارم با یک بازی قوی بتوانیم هر سه امتیاز را کسب کنیم. حریفمان تیمی قدرتمند و منظم است.

وی در پاسخ به این سئوال که نفت تهران به نظر خسته می‌رسد و این مسئله در بازی مقابل ذوب‌آهن این تیم را دچار مشکل کرد و آیا ممکن است فردا هم از این بابت آسیب ببیند، گفت: باخت ما مقابل ذوب آهن به دلیل مسائل فیزیکی بود، از این رو نباید ادبیاتمان به شکلی باشد که عملکرد خوب ذوب‌آهن را زیر سئوال ببریم؛ این که ما در نیمه دوم به بازی برگشتیم اتفاق خوبی بود و این پیامد را داشت که هر زمان اراده کنیم به گل می‌رسیم؛ در کل فردی هستم که از آزمایشهای بزرگ لذت می‌برم و این شرایط هم برای ما آزمایش جدیدی بود.

 

 

    

کد خبر 239124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =