ورق فولادی ویژه ساخت مخازن ذخیره نفت و صنعت سیمان ساخت داخل رونمایی شد

محصولات جدید شرکت خوزستانی به نامهای A537cL2 و هارد اکسین نخستین بار در خاورمیانه روز سه شنبه با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، ورق A537cL2 به سفارش شرکت پایانه های نفتی و به منظور استفاده در مخازن ذخیره سازی نفت در این واحد صنعتی تولید شده است.

مدیر متالوژی و روشهای تولیدشرکت خوزستانی در زمینه تولید این نوع ورق توضیح داد: این ورق در مخازن ذخیره و تحت فشار نفت به کار می رود و امکان تولید آن از ضخامت 10تا 120 میلیمتر و عرض یکهزار و 100 تا چهار هزار و 500 میلیمتر وجود دارد.

محمد هیزم بر با اشاره به آغاز تولید این محصول از اواخر سال 1393، گفت: این محصول به درخواست شرکت پایانه های نفتی تولید شده و فولاد مورد نیاز آن نیز تولید داخلی است.

وی افزود: کارهای مربوط به آنالیز و تولید این ورق به صورت کامل در شرکت خوزستانی صورت گرفته و این درحالی است که تاکنون این ورق از کشورهای اروپایی و شرق آسیا تهیه می شد.

هیزم بر همچنین با اشاره به رونمایی محصول دیگر شرکت با نام هارد اکسین، اظهار کرد: این ورق از نوع ورق تحت سایش بوده و در صنایع سیمان و کارخانه های فولادی که به ورق با استحکام بالا و سایش نیاز دارند. مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر متالوژی و روشهای تولید شرکت خوزستانی گفت: عمده این محصول از کشورهای اروپایی وارد می شد که نخستین بار در کشور و توسط این شرکت تولید شده است.

کد خبر 239145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =