نشست شورای مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

چهارمین نشست هم اندیشی شورای مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور مدیر عامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره ، مدیران و رؤسای ستادی، مدیران عامل شرکتهای تابع و مشاوران مدیر عامل برگزار شد، بیژن عالیپور گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی مسائل کلان مدیریتی و تبادل نظر جهت حرکت بر اساس  برنامه های مصوب امسال است.

وی با بیان اینکه مصرف بهینه منابع مالی یکی از مهمترین مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است ، افزود: حذف هزینه های غیر ضرور و استفاده بهینه از منابع مالی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مدیران رده های مختلف سازمان نسبت به کنترل هزینه های جاری مجموعه های تحت امر خود و اتخاذ راهکارهای مناسب برای اثر بخشی هزینه ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند .

عالیپور اظهار کرد: رسالت اصلی ما تولید صیانتی نفت و گاز است و باید خود را برای افزایش تولید با توجه به شرایط پیش رو آماده سازیم ؛ از اینرو ارتقای استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست به منظور صیانت از نیروی انسانی و تأسیسات ضروری و اهتمام جدی به این موارد از اهمیت بالایی برخوردار است .

در ادامه جلسه مدیران حاضر در این نشست به بیان دیدگاههای خود در خصوص راهکارهای اجرای بهینه اصل صرفه جویی و سیاست های اقتصاد مقاومتی پرداختند .

کد خبر 239257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =