نشت یابی 9 هزار کیلومتر از خطوط لوله گاز استان کرمان

واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان کرمان، طی سال گذشته بیش از 9 هزار و 200 کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه های پلی اتیلن سطح استان را نشت یابی کرده است.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، گفت: واحد بازرسی فنی، از واحدهای مهم و حساس شرکتهای گاز استانی محسوب می شوند که مسوولیت بازرسی اقلام کالایی، صدور گواهینامه، تاسیسات و پروژه های گازرسانی را بر عهده دارد.  

محمدعلی ودیعتی، افزود: شرکت گاز استان کرمان پارسال، بیش از 370 هزار مورد بازرسی اتصالات فولادی و پلی اتیلن، شیرآلات، کنتورها، تجهیزات ایستگاه ها و شبکه و خط تغذیه انجام داده و بیش از 600 مورد گواهینامه مرتبط نیز صادر کرده است.

وی، با اشاره به کشف و اصلاح بیش از سه هزار مورد نشتی در انشعابات و حوضچه ها، یادآور شد: موضوع نشت‌یابی، مزایای مهمی دارد که از جمله آنها می توان به جلوگیری از هدررفت ثروت ملی، کاهش خطرات زیست‌ محیطی و مهمتر از همه جلوگیری از بروز حوادث ناگوار اشاره کرد.

ودیعتی، به اهمیت نگهداری و مراقبت از تاسیسات گاز به ویژه تاسیسات مدفون شده اشاره کرد و ادامه داد: طی سال گذشته، حضور مستمر نشت یابان با برنامه زمان بندی دقیق و بصورت دوره ای در سراسر استان، انجام شد تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.


کد خبر 239290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =