بهینه‌ سازی یک‌ دستگاه پمپ تراک در شرکت پیراحفاری ایران

یک ‌دستگاه پمپ تراک ویژه عملیات تعمیر و تکمیل چاه ها در شرکت پیراحفاری ایران بهینه سازی و ارتقای کیفی یافت.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، این دستگاه در ادامه بهینه سازی تجهیزات مناسب با عملیات تعمیر و تکمیل چاهها در واحد پمپ‌های ویژه این شرکت پس از آماده ‌سازی در مدار عملیات قرار گرفت.

این تجهیز با تکیه بر علم و تجربه کارکنان در واحد پمپهای ویژه و تعمیرات شرکت هم اکنون اکنون به عنوان یک پمپ تراک کامل اسیدکاری و سیمانکاری با سود و صرفه  قابل توجه اقتصادی به ‌طور مستمر در تعمیر چاهها مورد استفاده قرار می گیرد.

در جریان تعمیر و بهینه سازی این دستگاه سامانه هیدرولیک، سامانه  گردش دوغاب سیمان و 2 نوع پمپ گریز از مرکز طراحی و نصب شده است.

تغییر و نوسازی مسیرهای فشار ضعیف ورودی و خروجی پمپ ‌ها و مخازن، تغییر مدار فشار شیرهای  4 اینچ از دستی به پنوماتیک و طراحی و ساخت جدید FRAC VALVE، از دیگر اقدامات صورت گرفته بر روی این دستگاه  است.

شرکت پیراحفاری ایران یکی از شرکت های فنی و تخصصی زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که از طریق تعمیر و تکمیل چاهها نقش مهم و اساسی در استمرار تولید نفت و گاز دارد.

گستره عملیات این شرکت به طور عمده حوزه فعالیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکتهای بهره بردار تابع این شرکت است و در مواقع ضروری به شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت‌های بهره ‌برداری نفت و گاز تابع آن نیز خدمات فنی ارائه می‌کند.
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

کد خبر 239323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =