ساخت 4 ایستگاه تقلیل فشار گاز در استان همدان

شرکت گاز استان همدان، پارسال با هدف گازرسانی پایدار و ایمن در سطح استان، چهار ایستگاه تقلیل فشار برون شهری (سی جی اس) در قالب تغییر ظرفیت یا جایگزینی ساخته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در گفتگو با خبرنگار شانا،‌ اظهار کرد: اجرای خطوط تقویتی گاز، تهیه پکیج طراحی و برنامه ریزی تجهیز ایستگاههای تقلیل فشار برون شهری (سی جی اس) به کنتورهای آلتراسونیک و توربینی (در ایستگاههای فاقد کنتور) از دیگر فعالیتهای شاخص انجام شده در بخش پایداری و مدیریت مصرف در تاسیسات گازرسانی بوده است.

محمد مهدی مهدوی، گفت: شرکت گاز استان همدان، در سال 93 به عنوان شرکت معین، مسوولیت سفارش گذاری، کنترل کیفی و تامین و توزیع 125 دستگاه کنتور آلتراسونیک از منابع خارجی را برای تکمیل سیستمهای اندازه گیری مراکز مصرف فاقد کنتور با اعتبار بیش از 270 میلیارد ریال را عهده دار بوده است.

وی، توسعه خدمات گازرسانی به صنایع عمده و جزء برای بهینه سازی و جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوختهای مایع را از دیگر فعالیتهای مهم این شرکت طی سال گذشته عنوان کرد و افزود: اصلاح رویه های تحصیل اراضی مورد نیاز در پروژه های عمرانی و تامین به موقع اقلام مورد نیاز پروژه ها از اقدامات مناسبی بود که به پیشرفت قابل توجه در پروژه ها و جلوگیری از توقف عملیات اجرایی آنها انجامید.

مهدوی، تجدید نظر در شیوه برآورد و تنظیم مقادیر کار قراردادها و بازنگری در مفاد قراردادهای عمرانی را یکی دیگر از اقدامات اصلاحی اساسی انجام شده در اجرای پروژه ها طی سال 93، دانست و ادامه داد: این روند باعث حذف فرآیندهای اضافی، وقت گیر و اختلاف زا شد و هزینه های پروژه ها را منطقی و قابل پیش بینی کرده است.


کد خبر 239335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =