ساخت چهارمین جایگاه سوخت ساحلی منطقه چابهار به نیمه رسید

چهارمین جایگاه عرضه سوخت ساحلی منطقه چابهار با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در گفتگو با خبرنگار شانا بر ضرورت احداث جایگاههای عرضه سوخت ساحلی در این منطقه تاکید کرد.

به گفته عبدالله گیتی منش احداث جایگاههای ساحلی از سیاستهای کارآمد و موثری است که به صورت مشترک میان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان شیلات اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: احداث چنین جایگاههایی، علاوه بر کاهش آلودگیهای زیست محیطی ناشی از تخلیه نفتکشها در جوار اسکله ها، کنترل و نظارت بیشتر را برای منطقه و رضایتمندی صیادان را فراهم کرده است.

گیتی منش از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی جایگاه ساحلی بریس ( واقع در 88 کیلومتری شهرستان چابهار) خبر داد و گفت: اسکله صیادی یاد شده با 150 شناور صیادی در کلاس لنج و 430 قایق موتوری یکی از مهمترین و فعالترین اسکله های منطقه چابهار به شمار می آید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار اظهار کرد: هم اکنون بخشی از سوخت مورد نیاز شناورها و قایقها از طریق اعزام نفتکشها به اسکله یاد شده و تخلیه مستقیم در مخزن تامین می شود و با بهره برداری از این جایگاه ساحلی، بخشی دیگر تامین سوخت مورد نیاز شناورها از طریق جایگاه بریس انجام خواهدشد.

 

کد خبر 239337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =