۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
  • کد خبر: 239345
منصوریان هر سه امتیاز را می خواهد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران عقیده دارد بازیکنانش در هفته بیست و هفتم لیگ برتر بازی سختی با ملوان دارند، چون این تیم برای بقا به میدان خواهد آمد.

به گزارش  شانا، علیرضا منصوریان درباره بازی مقابل ملوان درهفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: برای مسابقه فردا مقابل ملوان که متحول شده، کار سختی داریم. با آمدن فیروزکریمی به ملوان این تیم شرایط بهتری پیدا کرده است. ملوان برای بقا در لیگ برتر به کسب سه امتیاز نیاز دارد.  ولی ماهم برای رسیدن دوباره به صدرهر سه امتیاز را می خواهیم.

سرمربی نفت تهران در مورد فشردگی مسابقات و تاثیر آن روی تیم نفت و افتی که داشتند،گفت: با تمام احترامی که برای سازمان لیگ قائل هستم، متاسفانه آنها  تیمهایی راکه در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند نمی بینند. تیمهای آسیایی چهار روز یک بار بازی می‌کنند اما دیگر رقیبان با فاصله 8 روز به میدان می‌روند. در اواخر فصل بدنها افت می کند و این در حالی است که ما درگیر سه جام هستیم. باید محکم و با تمام وجود از پرچممان در آسیا دفاع کنیم. در کنار این مسئله وقتی به آخر لیگ می‌رسیم دو اولویت به وجود می‌آید هم قهرمانی در لیگ و هم تداوم موفقیتها در آسیا دارای اهمیت است. ما هر دو جام را حق باشگاه می‌دانیم. اگر در تقویم سازمان لیگ به جای چهار روز یک بار بازی برای ما پنج روز یک بار بازی می‌گذاشتند شرایط بهتر می‌شد. در بازی مقابل فولاد و ذوب‌آهن از لحاظ بدنی دچار ضعف شدیم و یک مقدار عقب افتادیم. در لیگ مقابل هر تیمی اراده کنیم آنها را تحت فشار می‌گذاریم.

منصوریان در مورد این که فیروز کریمی مربی ملوان در کنار زمین جو روانی به راه می‌اندازد، گفت: احترام کریمی واجب است و قرار نیست او را مهار کنیم. کریمی استاد من بود و در استقلال شاگرد این مربی بودم. امیدوارم از آن فنهایی که در استقلال از او یاد گرفتم استفاده کنم. کریمی مربی جذابی است. هدفمان در بازی فردا مشخص است.

کد خبر 239345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =