936 خانوار بوشهری از نعمت گاز برخوردار می شود

گازرسانی به سه شهر کلمه، تنگ ارم و بوشکان در استان بوشهر، زمینه برخورداری یکهزار و 881 خانوار شهری و چهار هزار و 444 خانوار روستایی از گاز طبیعی را فراهم می کند.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده، امسال جمعیت شهری برخوردار از گاز استان بوشهر به 95 درصد افزایش می یابد.

غلامعباس حسینی افزود: طی دو سال گذشته با تمام توان برای توسعه گازرسانی در استان تلاش کرده و موفق به گازرسانی به 32 شهر از مجموع  37 شهر استان و تحت پوشش قرار دادن 85 درصد از جمعیت شهری شده ایم.

وی یادآور شد: روند رو به رشد گازرسانی به شهرها همچنان تداوم دارد و همسو با این سیاست، عملیات گازرسانی به شهرآباد، طی سالجاری به پایان می رسد و 936 خانوار این شهر از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گفته وی، امسال، همچنین عملیات گازرسانی به سه شهر کلمه، تنگ ارم و بوشکان آغاز می شود و با تحقق این برنامه، ظرفیت جمعیت شهری برخوردار از گاز استان به 95 درصد افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تاکید کرد: گازرسانی به شهرهای یادشده، با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه، پروژه ای دشوار و پیچیده و نیازمند صرف زمان و هزینه است.

وی ادامه داد: هم اکنون پیمانکار خط انتقال این سه شهر انتخاب و بزودی پروژه خط انتقال گاز این شهرها به طول 25 کیلومتر آغاز می شود.

غلامعباس حسینی اظهار کرد: هزینه اولیه برای اجرای این طرح، هشت هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 239350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =