نخستین نشست امسال پیگیری برنامه تولید مناطق نفتخیز جنوب

نخستین نشست پیگیری برنامه تولید امسال شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف پایش و ارزیابی برنامه های مصوب با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، بیژن عالیپور در این نشست  که با حضور مدیران عامل شرکتهای تابع، مدیران ستادی و اعضای هیئت مدیره این شرکت برگزار شد، گفت: امسال اجرای پروژه های مرتبط با تولید نفت، گاز و مایعات گازی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: در ارتباط با نگهداشت و افزایش تولید همچنین چند واحد تازه فرآورشی در حوزه عملیاتی این شرکت  راه اندازی می شود.

عالیپور اظهار کرد: به منظور حفظ و نگهداشت توان تولید، برنامه حفاری چاهها تدوین و به این منظور بکارگیری 47 دکل برای حفاری چاههای توسعه ای و تعمیری و استفاده از 15 دستگاه لوله مغزی سیار برای تعمیر چاهها در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: برنامه تولید نفت، گاز و مایعات گازی در حوزه عملیاتی این شرکت با توجه به شرایط پیش رو و همسو با برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت ایران، امسال با شتابی بیش از پیش دنبال می شود.

وی با اشاره به این که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حدود 83 درصد نفت و 16 درصد گاز کشور را تامین می کند، افزود: با تلاش کارکنان و متخصصان این شرکت هم اکنون ظرفیت تولید نفت خام تا مرز سه میلیون بشکه در روز فراهم شده است.

بررسی وضع تحقق برنامه های تولید پارسال شرکتهای بهره بردار تابع و نیز اهداف ترسیم شده این شرکتها در سال 94 و راهکارهای دستیابی  به آن  از مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 239371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =