سومین همایش تولید پایدار گاز برگزار می شود

سومین همایش تولید پایدار گاز به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی، هفتم و هشتم اردیبهشت ‌ماه در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار می شود.

دبیر اجرایی سومین همایش تولید پایدار گاز به خبرنگار شانا گفت: با اعلام نهایی داوران همایش، 73 مقاله از هفت شرکت پالایش گاز پذیرش نهایی شده‌ و طی دو روز در همایش ارائه می شوند.

محسن حیدرآزاد زاده افزود: در پایان همایش و پس از ارزیابی پنلهای داوری، 10 مقاله به عنوان مقاله ‌های برتر برگزیده و معرفی خواهد شد.

وی یادآور شد: در این دوره‌، مشارکت کارکنان شرکتهای مختلف پالایش گاز بسیار خوب بوده و شاهد افزایش چشمگیر مقاله‌ های دریافتی بودیم، به طوری که 512 مقاله دریافتی در دوره‌ گذشته‌، به یکهزار و 200 مقاله در این همایش رسیده است.

دبیر اجرایی سومین همایش تولید پایدار گاز ادامه داد: این مساله نشان از ثمربخش بودن برگزاری همایش تولید پایدار در جذب متخصصان و پژوهشگران شرکتهای پالایش گاز دارد.

به گفته وی، با همکاری متخصصان و کارشناسان حاضر در دبیرخانه‌ همایش، مستندسازی فرآیندها، آمار تحلیلی و نتایج کاربردی، با تکیه بر الگوی مدیریت دانش و پروژه انجام گرفته و پس از برگزاری همایش، جمع ‌بندی شده و تحت عنوان گزارش جامع دبیرخانه‌ همایش به معاونت عملیات شرکت ملی گاز (رئیس همایش) و مدیرعامل مجتمع ارائه می شود.













کد خبر 239377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =