برگزاری 500 دوره و سمینار آموزشی در پالایشگاه بندرعباس

پالایشگاه بندر عباس،بیش از 500 دوره و سمینار آموزشی در زمینه های فنی مهندسی، مدیریتی، اجتماعی، اچ اس یی را در سال گذشته برگزار کرده است.

به گزارش شانا، رئیس آموزش و منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس،گفت: آموزش در این شرکت به سبب اهمیت آن در توانمندسازی نیروی انسانی، نقش بسزایی دارد.

فضلی افزود:بر همین اساس، این شرکت آموزشهای تئوری و عملی را در قالب برگزاری سمینار و کارگاههای آموزشی در دستور کار قرار داده است و امسال نیز دوره های آموزشی و سمینارهای تخصصی را با هدف ارتقا دانش و توانمندی های علمی و عملی کارکنان خود برگزار خواهد کرد.

وی از برگزاری امسال نخستین سمینار آموزشی با موضوع مدیریت پویا برای مدیران و روسای این شرکت خبر داد و گفت: این سمینار آموزشی با محوریت"اصل پویایی، افزایش بهره وری، خلاقیت و تحویل در مدیریت"  برای 75 نفر از مدیران و کارشناسان ارشد پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار شد،

به گفته فضلی این سمینار آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی هرمزگان برنامه ریزی و برگزار شد.

بر پایه این گزارش شناسایی تغییرات مناسب در روند کار،رعایت روابط انسانی، رویکرد و استفاده هوشمندانه از تغییرات، ویژگیهای سازمانها و جوامع موفق و توجه به آموزشهای اجتماعی برای کارکنان و خانواده های آنان محورهای این سمینار آموزشی بوده است.

کد خبر 239423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =