سیستم کنترل هوشمند دستگاههای اندازه گیری گاز نصب شد

کارشناسان واحد اندازه گیری شرکت گاز استان فارس با ساخت موفقیت آمیز سیستم کنترل هوشمند سوخت هیتر در ایستگاه های سی جی اس جهرم، زمینه صرفه جویی 50 درصدی مصرف گاز مشعل در این تاسیسات را ایجاد کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: با به مرحله تولید رسیدن این طرح که با تکیه بر توان علمی کارشناسان واحد اندازه گیری این شرکت انجام شد، توانستیم با بهبود وضع موجود دستگاههای اندازه گیری، صرفه جویی ارزی قابل توجهی به دست آوریم.

هوشنگ محمدی با اشاره به نصب مخازن آرامش در ایستگاههای سوختگیری سی ان جی از سوی متخصصان واحد اندازه گیری شرکت گاز استان فارس گفت: کارشناسان امور اندازه گیری این شرکت با استفاده از توان و تجربیات خود موفق شده اند، ایده ها و طرحهای جدیدی را با هدف بهبود وضع فعلی دستگاه‌ های اندازه گیری اجرا کنند.

وی افزود: با توجه به مسائل و مشکلات فنی در (Oderizer) موجود ایستگاههای سی جی اس، کارشناسان این حوزه اقدام به طراحی و ساخت بودارکننده حجمی هوشمند مطابق استاندارد PM101 IGS کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، هزینه صرف شده برای اجرای این پروژه را 200 میلیون ریال، برآورد کرد و ادامه داد: این مبلغ تقریبا 50 درصد قیمت تجهیزات موجود در بازار است.

 

 

کد خبر 239427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =