ورزش همگانی اولویت نخست باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: توجه به ورزش همگانی کارکنان و خانواده های آنان اولویت نخست این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیزجنوب، محمد نظری با بیان این که این امر همسو با سیاستهای اداره کل ورزش وزارت نفت و شورای عالی ورزش این وزارتخانه اجرا می شود، برگزاری المپیادها را در سطح این شرکت از مهمترین محورهای توسعه و گسترش ورزش همگانی در مناطق نفتخیز جنوب برشمرد.

وی اظهار کرد: برگزاری المپیادهای متعدد درطول سال و برای گروههای مختلف، از جمله کارکنان زیر 45 سال، بالای 45 سال، فرزندان کارکنان زیر 18 سال و زیر 26 سال، بانوان زیر 26 سال و بالای 26 سال و  مدارس ورزشی در فصل تابستان موجب شده است تا تحول عمده و اساسی در زمینه همگانی کردن ورزش در صنعت نفت جنوب ایجاد شود.

نظری درباره برنامه ریزیهای یکساله در این زمینه، گفت: به منظور برگزاری المپیادهای مختلف و میزبانی هر یک از شرکتهای تابع از یک سال قبل نام شرکت میزبان اعلام می شود تا شرکت مورد نظر نسبت به برنامه ریزی مطلوب و منظم اقدامات لازم را به عمل آورد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب برگزاری المپیاد جانبازان را با حضور 360 ورزشکار در مشهد مقدس به میزبانی شرکت نفت و گاز مارون، المپیاد فرزندان زیر 18 سال و زیر 21 سال در اصفهان با حضور یکهزار و دویست نفر به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و المپیاد کارکنان به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اهواز از برنامه های سال گذشته عنوان کرد.

وی برپایی این المپیاد ها را در راستای تحقق اهداف کلی ورزش همگانی دانست و اظهار کرد: سال قبل 94 درصد برنامه های ورزش همگانی در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب محقق شد.

نظری گفت:  پارسال 62 هزار نفر از کارکنان و خانواده های آنان در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابع از امکانات ورزشی این باشگاه استفاده کردند که این تعداد در مقایسه با سال قبل از آن حدود 30 درصد و در مقایسه با سال 91 بیش از 105 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شرکتهای تابع، رقابت در سطح مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی نفت و المپیاد وزارت نفت از جمله محورهای چهارگانه برای حضور فعال و کسب عناوین برتر ورزشی است و در راستای تحقق این امر، برنامه های  ورزشی  پراکنده را سازماندهی و برنامه ریزی منسجم ورزشی  را در دستور کار قرار دادیم.

وی در زمینه  ورزش قهرمانی نیز توضیح داد: در خصوص ورزش قهرمانی،  بومی گزینی را  در اولویت قرار داده و با ورزشکاران بومی و شرکتی به افتخارات مهمی در سطح رشته های مختلف از جمله کاراته، وزنه برداری و تنیس روی میز دست یافته ایم.

نظری اظهار کرد: هم اکنون یکهزار و یکصد نفر در قالب تیمهای مختلف در ورزش قهرمانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب فعالیت می کنند که بیش از 80 درصد از این افراد را  کارکنان و فرزندان آنان تشکیل می دهند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب کوهنوردی عمومی، اردوهای زیارتی در قالب کاروانهای راهیان نور  و بازدید از یادمانهای شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را از دیگر برنامه های انجام شده در یک سال گذشته در سطح باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه سال 94 ورزش مناطق نفتخیز جنوب در اسفند ماه سال گشته در سطح این شرکت مورد تایید قرار گرفت و برای تصویب نهایی به شرکت ملی نفت ایران ارسال شده است .

نظری با بیان این که برای امسال در صدد ارتقای کیفیت کارها هستیم ، افزود: افزایش سهم بانوان در ورزش مناطق نفتخیزجنوب، اهتمام به  ورزش همگانی، برگزاری المپیادها ، تداوم امر آموزش و تجهیز امکانات برخی رشته ها از مهمترین برنامه های امسال به شمار می آید.

کد خبر 239438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =