۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
  • کد خبر: 239455
به پیروزی مقابل ملوان نیاز داشتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که از پیروزی مقابل ملوان بسیا خوشحال بود مدعی شد به این برد نیاز داشته زیرا با این برد، همچنان در کورس قهرمانی باقی مانده اند.

 به گزارش شانا ، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 ـ صفر تیمش مقابل ملوان گفت: پیروزی در این مسابقه اهمیت زیادی داشت. متاسفانه در دو بازی قبلی شکست خورده بودیم و تیم جوان ما به این برد نیاز داشت تا روحیه خود را بازیابد. در این مقطع مدیریت و کادر فنی باید از بازیکنان حمایت می‌کردند تا تیم جوانمان شرایط خوبی پیدا کند. از اعضای کادر فنی،‌ بازیکنان و مدیریت و همچنین بزرگترهای تیم ممنونم که در این وضع به تیم کمک کردند 3 امتیاز بازی را به دست آوریم و از کورس عقب نمانیم. از هواداران تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه از تیم حمایت کردند و بازیکنان تا دقیقه آخر عقب ننشستند.

 منصوریان در ادامه در خصوص از کار انداختن بازیکنان تاثیر گذار حریف گفت:  در بازی امروز در دقایقی ملوان تیم‌مان را تحت فشار گذاشت ولی خیلی خوب توانستیم بازی را کنترل کنیم. مازیار زارع و پژمان نوری دو بازیکن تاثیرگذار ملوان بودند و می‌دانستیم که باید ارتباط آنها را با مهاجمان و مدافعان قطع کنیم که به خوبی این کار را انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز را به دست آوریم. 3 روز دیگر باید با پدیده مشهد بازی کنیم. آنها تیم شایسته‌ای هستند.  

منصوریان در مورد این که چه نظری در مورد عملکرد داور دارد، عنوان کرد: شعار تیم‌مان احترام به داور است. وقتی قضاوت داور اهل کره جنوبی را در بازی مقابل پاختاکور دیدم به این نتیجه رسیدم که اگر داوران خودمان یک درصد هم اشتباه کردند نباید چیزی بگوییم.

کد خبر 239455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =