۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
  • کد خبر: 239458
شعار پژوهشگاه صنعت نفت ابلاغ شد

شعار "خلق فناوری، توسعه پایدار" به عنوان نخستین شعار بزرگترین مرکز پژوهشی تحقیقاتی کشور انتخاب شد.

به گزارش شانا، شورای پژوهشی پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان دومین مرجع تصمیم گیری پژوهشگاه، دیروز (6 اردیبهشت) شعار پیشنهادی سازمان را مطرح و با تائید رئیس پژوهشگاه ابلاغ کرد.

در انتخاب این شعار، معیار و استانداردهای بین‌المللی، اسناد بالادستی از جمله ابلاغیه‌های اقتصاد مقاومتی و فناوری، اولویتهای راهبردی وزارت نفت و راهبردهای پژوهشگاه در اولویت قرار گرفت.

با توجه به نقش جهانی شعار برای سازمانها و شرکتها و نقش روابط عمومی‌ها در خلق شعار، واحد ارتباطات پژوهشگاه در مراحلی اقدام به خلق شعار این سازمان کرد.

بر اساس این گزارش، مراحلی همچون تشکیل کارگروه ارتباطی با هدف بررسی اصول و استانداردهای خلق شعار و ملاحظه شعار سازمانهای مشابه، تعیین کلید واژه‌ها، مفهوم اصلی و شعارهای اولیه توسط کارگروه فوق، نظرسنجی شعارهای پیشنهادی در سه گروه مدیران، اعضای شورای پژوهشی، روسای واحد و کارشناسان حوزه صف و ستاد و تحلیل محتوای داده‌های کسب شده در مرحله نظرسنجی و انتخاب نهایی شعار را در سرلوحه فعالیتهای خود برای تعیین شعار سازمان انتخاب کرد.

برای این منظور، شعارهای تولید شده اتاق فکر ارتباطات به نظرسنجی گذاشته شد و از سه گروه یاد شده از طریق نظرسنجی در مورد شعارهای پیشنهادی، نظر خواهی شد.

یادآور می شود، برای انتخاب هرچه بهتر شعار سازمان، شعارهای دیگر سازمانها و شرکتهای معتبر دنیا نظیر موسسه نفت فرانسه، شرکت نفت و گاز کره و سازمان مستقل تحقیقاتی اسکاندیناوی مورد بررسی و تحقیق قرار گرفت.

کد خبر 239458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =