۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
  • کد خبر: 239460
ارائه 1200 مقاله تخصصی در همایش تولید پایدار گاز

شرکتهای پالایش گاز هزار و 278 مقاله به دبیرخانه اجرایی سومین همایش تولید پایدار گاز ارائه کرده اند.

به گزارش خبرنگار شانا، دبیر اجرایی سومین همایش تولید پایدار گاز امروز دوشنبه (هفتم اردیبهشت ماه) در محل پژوهشگاه صنعت نفت گفت: از آغاز تشکیل دبیرخانه همایش سوم در مجتمع گاز پارس جنوبی تا کنون بیش از 9 هزار نفر ساعت کار انجام شده است.

محسن حیدرآزادزاده افزود: این دبیرخانه از تیر ماه 93 با تشکیل کمیسیونهای راهبری و اجرایی فعالیتهای خود را آغاز کرد و با هماهنگیهای انجام شده بیستم مهر ماه 93 فراخوان اولیه مقالات اعلام شد.

وی یادآور شد: پس از فراخوان اولیه تا 20 آبانماه چکیده مقاله ها دریافت و پس از انجام مراحل داوری چکیده مقاله ها، دریافت مقاله های کامل و فرآیند داوری اصل مقاله ها در 17 فروردین 94 اعلام شد.

به گفته وی، از میان بیش از 1200 مقاله ارسال شده به دبیرخانه 73 مقاله برای ارائه در سومین همایش تولید پایدار گاز پذیرش شد.

وی با اشاره به افزایش چشم افسای تعداد مقاله های دریافتی در این همایش نسبت به دوره دوم تصریح کرد: در دوره اخیر مشارکت کارکنان شرکتهای پالایشی و دیگر شرکتهای تابعه بسیار مطلوب بوده است و شاهد افزایش خیره کننده مقاله های دریافتی بودیم.

آزاد زاده ادامه داد: تعداد 513 مقاله دریافتی در دوره گذشته همایش در این دوره به بیش از 1200 مقاله رسیده است که این مسئله نشان از ثمربخش بودن برگزاری همایش تولید پایدار در جذب متخصصان و پژوهشگران شرکت ملی گاز دارد.

به گفته وی، از میان شرکتهای حاضر در همایش، مجتمع گاز پارس جنوبی با ارائه 47 درصد از کل مقاله های پذیرفته شده نهایی در همه محورهای همایش بیشترین مشارکت را داشته است.

وی تاکید کرد: پس از مجتمع پارس جنوبی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با 14 درصد، پالایشگاه ایلام با 11 درصد، سرخون و قشم با 8 درصد، پارسیان با 7 درصد، فجر جم با 5 درصد و دیگر شرکتهای زیرمجموعه شرکت ملی گاز با 4 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

کد خبر 239460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =