ثبت رکورد صادرات 7 میلیون بشکه نفت در پایانه های نفتی ایران

شرکت پایانه های نفتی ایران برای نخستین بار موفق به ثبت رکورد صادرات هفت میلیون بشکه نفت در یک روز و در سقف سهمیه اوپک شد.

سید پیروز موسوی در گفتگو با خبرنگار شانا، با اعلام این خبر، گفت: 26 فروردین ماه امسال هشت پهلوگاه ما در خارک به طور همزمان درگیر شدند و پس از 10 سال امکان صادرات هفت میلیون بشکه در یک روز فراهم شد.

وی با اعلام این که این میزان صادرات در سقف سهمیه سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) صورت گفته است، گفت: پیش از این شرکت پایانه ها رکورد 6 میلیون بشکه صادرات نفت در روز را به جا گذاشته بود و اکنون این رقم را ارتقاء داده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با این که بسیاری از کشورها در باره توانایی ایران برای این میزان صادرات اما و اگرهایی را مطرح کرده بودند، گفت: در 10 سال گذشته به دلیل فرسودگی تاسیسات و اسکله ها و نداشتن زیرساختهای لازم، امکان این میزان صادرات را نداشتیم اما هم اکنون با اتکا به توان نیروهای داخلی توانسته ایم به این رکورد دست یابیم.

موسوی تاکید کرد که چابکی، سرعت، دقت، امنیت و رعایت استانداردهای روز دنیا در مجموعه پایانه های نفتی ایران، این شرکت را تبدیل به یک شرکت برتر و مورد اعتماد در سطح بین المللی کرده است.

کد خبر 239474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =