700 مورد تعمیرات خطوط لوله در حوزه عملیاتی نفت و گاز گچساران

رئیس اداره نگهداری و تعمیر خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از انجام 700 مورد تعمیر خطوط لوله در گستره عملیاتی این شرکت در سال 93 خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، حسین سبک بار گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیش از هشت هزار کیلومتر خط لوله را پشتیبانی و راهبری می کند که بخش عمده آن در مناطق سخت گذر و کوهستانی قرار دارد.

وی همچنین عملیات توپک رانی هوشمند خط لوله 26 اینچ پازنان به گچساران به طول 52 کیلومتر در مدت 10 روز را از دیگر فعالیتهای این بخش برشمرد.

سبک بار افزود: تعمیر و ایمن سازی این خط  پس از اعلام نتیجه توپک رانی در قالب چهار پروژه دستور کاری در 35 روز انجام و در این پروژه حدود 800 متر از این خط تعویض شد.

رئیس اداره نگهداری و تعمیر خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  ایمن سازی خطوط لوله هشت اینچ منشعب از 26 اینچ تزریق گاز پازنان، بازسازی انشعابات و ایمن سازی پنج حلقه چاه تزریقی در منطقه دشت بلوط به طول تقریبی 8 کیلومتر را از دیگر اقدامهای مهم این اداره عنوان کرد.

وی اظهار کرد: مجموع تعهدها و هزینه ایجاد شده در سال 93 بوسیله این امور 130 میلیارد ریال بود که از این مبلغ 60 میلیارد ریال مربوط به بخش کالا و باقیماننده در بخش پروژه ها هزینه شد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که راهبری عملیات تولید از میدانهای نفتی گچساران، بی‌بی‌حکیمه، سیاهمکان، رگ سفید، پازنان، منصور آباد، نرگسی و کیلور کریم در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، بوشهر و فارس را برعهده دارد.

کد خبر 239504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =