پیشرفت 90 درصدی تعمیرات اساسی دیگ بخار شماره 3 پالایشگاه بیدبلند

تعمیرات اساسی دیگ بخار شماره 3 پالایشگاه گاز بیدبلند با 90 درصد پیشرفت کار به مرحله پایان کار نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، معاون عملیات شرکت پالایش گاز بیدبلند در این باره گفت: این دوره تعمیرات در چارچوب برنامه زمانبندی با همت متخصصان و کارکنان این شرکت در حال اجراست.

علی رستمی با اشاره به این که تعمیرات دیگ بخار شماره 3 از تاریخ 22 فروردین ماه امسال  آغاز شده است، افزود: براساس نرم افزار کنترل پروژه (msp) پیشرفت کار مطابق با برنامه پیش بینی شده پیش می رود.

وی اظهار کرد: در انجام این تعمیرات واحدهای عملیاتی از جمله مکانیک، برق، ابزار دقیق، کارگاه مرکزی، بازرسی فنی، حمل و نقل و  بهره برداری مشارکت دارند.

رستمی گفت: در این ارتباط  تجهیزات مکانیکی برقی و ابزار دقیقی شامل کوره، تجهیزات تحت فشار، شیرهای اطمینان و دیگر شیرها، برنرها، سیمانکاری درون کوره و دور برنرها  و کنترل ولوها، ترانسمیترها، اکچویترها، رله ها و همچنین  FD FAN بویلر تعمیر اساسی می شود و پس از بازرسیهای  فنی در مدار عملیات قرار خواهد گرفت.

پالایشگاه بیدبلند در شمال آغاجاری در استان خوزستان واقع شده و هم اکنون گازهای همراه نفت منطقه آغاجاری، گاز ترش حوزه آغار و گازهای ترش میدان گازی پارس جنوبی را دریافت و پس از شیرین سازی به خطوط سراسری ارسال می کند.

این پالایشگاه افزون بر پیگیری دریافت خوراک پایدار و بلندمدت از خط پنجم سراسری، حوزه های جدید در منطقه آغاجاری و گچساران را نیز برای دریافت خوراک پیگیری می کند.

کد خبر 239534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =