پتروشیمی بندر امام همسایه صدر نشین شد

هفته شانزدهم لیگ حرفه ای بسکتبال باشگاههای ایران با یک پیروزی و یک شکست برای بسکتبالیستهای پتروشیمی همراه بود.

 به گزارش  خبرنگار شانا ، تیم بسکتبال  پتروشیمی بندرامام  در سالن اندیشه بندرامام  میزبان تیم ثامن مشهد بود. در این دیدار شاگردان بوبان میتف با ارائه یک بازی برتر توانستند حریف مشهدی خود را شکست دهند  تا در صدر جدول همسایه دانشگاه آزاد شوند.

 تیم پتروشیمی بندر امام در کوارترهای یکم و دوم این دیدار به ترتیب با نتایج 19 ـ 16 و 22 ـ 11 حریفش را از پیش رو برداشت. سپس  در کوارتر سوم هم با اقتدار ظاهر شد و با نتیجه 30 ـ 9 به پیروزی رسید، ولی در کوارتر چهارم این  تیم ثامن مشهد بود که با نتیجه 16 ـ 14 پیروز شد، تا در نهایت درپایان بازی پتروشیمی با نتیجه 85 ـ 52 پیروزمیدان باشد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با این پیروزی 26 امتیازی شد و به همراه دانشگاه آزاد تهران درصدر جدول رده بندی لیگ حرفه ای قرار گرفت.

 تیم بسکتبال  پتروشیمی  ماهشهرهم که در این هفته به گرگان رفته بود مقابل میزبانش شهرداری گرگان تن به شکست داد.

 تیم شهرداری گرگان در کوارترهای یکم و دوم با نمایش بهتری که نسبت به میهمان ماهشهری اش داشت به ترتیب با نتایج 21 ـ 8 و 24 ـ 17 برتری را از آن خود کرد. تیم  پتروشیمی  ماهشهر در کوارتر سوم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه 22 ـ 15 پیروز شد.تیم شهرداری گرگان  کوارتر چهارم را با نتیجه 27 ـ 14 از آن خود کرد، تا در نهایت این میزبان باشد که با نتیجه 87 ـ 61  برنده این دیدار باشد.

تیم  پتروشیمی  ماهشهر با این شکست 19 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی لیگ حرفه ای باقی ماند.

کد خبر 239568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =